13.10.2009

Tiistain tunnustus...


Merja , Katjuska ja Carkki ovat muistaneet minua tälläisellä tunnustuksella, johon kuului laittaa tämä tunnustus/haaste etenpäin seitsemälle henkilölle sekä paljastaa itsestään seitsemän asiaa mitä muut eivät vielä tiedä !

  1. Minulla on punainen auto
  2. Ajoin ajokortin 28 vuotiaana
  3. Minulla on yksi veli
  4. Olen täti yhdelle ihanalle tytölle
  5. Minulla on kolme kummilasta
  6. Kannatan jääkiekkoseura Ilvestä
  7. Olen Joulu-ihminen
Eteenpäin laitan tämän haasteen Markelle, Katille, Anskulle, Hilulle, Elinalle, Carolalle ja Nennulle.

4 kommenttia:

  1. Kiitos Taina.... on tää sitten vaikeeta miettiä mitä laittaa ettei matki muita:))

    VastaaPoista
  2. Kiitos tästä..
    ja mukavasta seurasta tapaamisessa! Oli mukava nähdä jälleen!!

    VastaaPoista
  3. Kiitosta vaan Ystäväiseni tästä,laittelen blogiin kunhan ehdin..

    VastaaPoista
  4. Kiitos Taina - vasta nyt olen täällä noutamassa tätä ...

    VastaaPoista