21.6.2009

Juhannus vietetty

Juhannus vietetty koleassa ja sateisessa säässä. Suomen suvessa säänvaihtelut ovat yleisiä, ja jo tänään olikin oikein kaunis ja aurinkoinen keli. Juhannusaatto vietettiin mökkeillen ja savusaunassa saunoen. Uimaan en uskaltautunut muuta kuin kastautumalla laiturin päästä. Juhannuspäivän kelit eivät ulkoilua suosineet ja niinpä istahdin myöskin askartelupöytäni ääreen. Muutaman kortin sain aikaiseksi, ja niin kuin moni muukin blogituttuni, kaivoin minäkin korutarvikkeet esiin ja tekaisin sinisävyisen kaulakorun.



Ensiviikoksi onkin luvattu oikein helteitä. Ihanaa! Minulla kesäloma alkaa vasta kolmen viikon kuluttua, mutta aurinkoisella säällä kaikki tuntuu jotenkin ihkummalta vaikka töissä olisikin. Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

5 kommenttia:

  1. Voi kun kaunis koru,olisi ihan "minun näköiseni"!!Nyt viimein sain vastattua sinun ja Katin minulle heittämään meemiinkin,vastaukset löytyy blogistani.

    VastaaPoista
  2. Tosi makee kaulakoru, sopis tosi kivasti farkkujen kanssa:) Siniset helmet näyttäis puulta, mutta vahvistatko, mitä ne oikeasti ovat?

    VastaaPoista
  3. Maaret olet oikeassa, siniset helmet ovat puuhelmiä.Puuhelmiä on tässä korussa kahta eri kokoa.Pidän tästä sydänriipuksesta, jä tämä onkin jo toinen koru minkä olen itselleni tehnyt. Aiemmin tein mustista helmistä (aiempi postaus). Lisäksi olen tehnyt parille ystävälle punaisista sekä valkoisista helmistä ja molemmat toimivat.

    VastaaPoista
  4. Oi kuinka kaunis koru, ihana tuo sydän!

    VastaaPoista
  5. Kiitos Taina, että maltoit vastata:)

    VastaaPoista