9.6.2009

Kesäloma jo mielessä...

Vastahan olin talvilomalla, mutta kun eilen tätä korttia tein, oli mielessä jo kesäloma ja uimarannat.
Minullehan tämä leimojen värittely on uuttaa puuhaa. Hankin viimeviikolla Inktense -kynät ja niillä sitten harjoittelen. Tämän ihkun leiman sain arpajaispalkintona Saronilta. Kuva muistuttaa minua uimapuvussani, ja onkin siksi niin mieleinen.

Valkoisen korttipohjan päällä on ensin Frances Mayer:in limen vihreä paperi, jonka olen ostanut Papruksesta, pilkullinen paperi siinä päällä on 3ndypapir:in ja se on hankittu Heinikasta. Leimakuvan alla on sinistä kartonkia ja tekstit on MF: n siirtotekstejä.

7 kommenttia:

  1. Kivalta näyttää :D
    Ihanan kesäinen kortti.

    Minulla se onkin mökillä iso uimarengas, jonka kanssa olisi kyllä ihana kellua vedessä jos se vesi olisi vaan lämmintä...

    VastaaPoista
  2. Ihanan raikas kortti. Toisilla on lomaa ja toisilla ei (huokaus, mutta kivaahan on olla töissä:)

    VastaaPoista
  3. Hauska kortti ja voikun noita ilmoja tulis, että vois oikeesti kellua järvellä uimarenkaan ja päivänvarjon kanssa; Se se olis elämää:)

    VastaaPoista
  4. Ihastuttava ja hauska kortti! Kunnon kesäkelejä odotellaan myös täällä =)

    VastaaPoista
  5. Hauska kortti ja kyllä tuo täti tuossa kummasti muistuttaa minuakin, paitsi että minulla ei kyllä ole tuollaisia ripakinttuja..Tapaamista odotellaan jo into piukalla..

    VastaaPoista
  6. Kiitos sain suklaakakun reseptin, täytyypi kokeilla viikonloppuna.

    VastaaPoista